неделя, 2 януари 2011 г.

Your eyes...



Your eyes are holding up the sky.
Your eyes make me weak, I don't know why.
Your eyes make me scared to tell the truth.
I thought my heart was bullet-proof...

В очите ти грее моето слънце, в очите ти виждам всичко, което искам, но противно на всяка логика, не се чувствам по-слаба... а по-силна, гледайки в тях, сякаш съм повече себе си, когато си наоколо. И не ме е страх да кажа истината, просто чакам правилния момент, този момент, в който всичко вътре мен ще крещи, а аз няма да остана безмълвна.
Обещавам!

If I was drowning in the sea
Would you dive right in and save me?
If I was falling like a star
Would you be right there to catch me?
If I was dreaming of your kiss
Would you look right through me?
If my heart was sadder than a song
Would you still listen?
If my tears fell on you, one by one
Would you see them glisten?

Няма коментари:

Публикуване на коментар