неделя, 10 март 2013 г.

Душата ми е необикновено място да останеш..



Heaven is a place on earth with you …


Когато и да се почувстваш самотен, сети се за мен.
В моята душа винаги си добре дошъл, винаги можеш да останеш.
Мястото е слънчево с внезапни бури, но е сигурен подслон все пак.
Намира се близо до сърцето ми, а всичко, което можеш да поискаш ти е грубо казано – на една ръка разстояние.
Наемът вероятно няма да ти е проблем – и без пари го давам, стига да ми донесеш късче душевен мир, от моя, тоест от твоя – само ти ми го носиш.
Гледката също е хубава – безкрайни поля от спомени, мечти, надежди, идеи. Няма да скучаеш. Сигурна съм.
Обзавеждането е скромно, наистина: само моята безгранична любов, безусловната ми подкрепа и плахото ми доверие.
И да отбележа: дава се безсрочно. Време имам, стига и ти да искаш да инвестираш своето.
Пропуснах май да спомена: имаме си домашен любимец, много любвеобилен и грижовен. Името му е Приятелство. Мисля, че добре ще се разбираме тримата.
Ако обявата ти харесва, ще очаквам да ме потърсиш.
Не забравяй, че вече съм ти резервирала местенце.

12.02.2013

Няма коментари:

Публикуване на коментар