сряда, 27 март 2013 г.

Лъжи?




Какво е лъжата? Какво би означавало да ме излъжеш? Нима не е избор? Моят избор. Изборът да допусна, че реалността, която представяш пред мен, ми харесва повече от моята собствена?

Е, при това положение, значи ти никога не си имал възможността да ме излъжеш. Значи аз съм единственият човек, който може да излъже.. себе си, преди всичко.
Значи не си ме подвел или заблудил. Никога не си и могъл. Аз сама съм избрала да повярвам, предпочела съм да постъпя така. Колко просто звучи. И удобно. Но изглежда истина..
Остава само въпроса: каква би могла да е причината да приемеш на драго сърце чуждата истина и да отхвърлиш своята, без да се замислиш? Защо би предпочел една илюзия пред друга? Селективен подбор?.. Надали.
Границата между действителност, истина, заблуда, илюзия и лъжа.. толкова ли е тънка всъщност, колкото ми се иска да мисля? Може би. Остава само да си избера.
Моята реалност или твоята? Доста са различни.
Моята истина преди твоята заблуди.
Твоите заблуди след моите илюзии.
Моите илюзии за твоите истини.
Моите лъжи и твоите..
Нали така?..

Няма коментари:

Публикуване на коментар