понеделник, 25 април 2011 г.

Кажи, че ще ме преследваш!..



I will give you everything to say you want to stay,
you want me too!
Say you'll never die, you'll always haunt me!
I want to know I belong to you.. Say you'll haunt me!


Кажи, че ще ме последваш!
Кажи, че няма да ме изпуснеш от поглед, дори да се изгубя в тъмнината пред очите ти.
Кажи, че ще си винаги до мен!
Кажи, че няма да изчезнеш никога.. няма да се разтвориш в мъглата, разстилаща се навред около мен.
Кажи, че няма да отделиш поглед от мен! Кажи, че съм всичко, което виждаш в момента!
Кажи, че няма да пуснеш ръката ми, дори сама да я дърпам безумно силно!
Кажи, че ръцете ти ще са винаги около мен, ще ме обграждат, прегръщат, ще ме пазят и защитават.. дори от мен самата.
Кажи, че няма да допуснеш да се отскубна от хватката ти, дори да съм сигурна,че това е, което толкова искам. Защото понякога знаеш по-добре от мен самата колко объркана и объркваща мога да бъда.
Кажи, че никога няма да допуснеш да тръгна по път, различен от своя собствен, дори с цената на това, пътищата ни да се разделят…  временно.
Кажи, че дори разделени, пак ще ме преследваш.. в мислите, мечтите, спомените, надеждите и съмненията ми.
Кажи, че времето няма значение. Нито разстоянието. Нито мислите, думите, съмненията, а понякога дори и действията.
Кажи, че винаги има начин, дори при липса на ясно желание. Особено тогава.
Кажи, че ще те има. Винаги, или поне безкрайно дълго. Макар да съм сигурна, че мога без теб, не искам никога да се случва.
Кажи, че никога няма да умреш.. дори на края на света, далеч от очите ми да си, по-важното е да знам, че те има.
Кажи, че всичко ще е наред!
Кажи, че ще ме преследваш!
Кажи, че няма да ми дадеш и миг покой!
Кажи, че искаш да съм само твоя!
Кажи, че нищо няма значение, ако изгубим вярата си един в друг!
Кажи, че ще ме пазиш!
Кажи, че ще останеш..
Кажи, че никога няма да ме забравиш.. напълно.
Кажи, че не би ме излъгал за подобно нещо!
Кажи ми..


http://www.youtube.com/watch?v=eEn-nTkbEM0

Няма коментари:

Публикуване на коментар